środa, 28 lutego 2018

Recenzja fotoksiążki Saal-Digital

Jakiś czas temu odwiedziłam stronę internetową Saal-Digital, gdzie wysłałam wiadomość o chęci przetestowania fotoksiążek tej właśnie firmy, po jakimś tygodniu otrzymałam wiadomość o przyjęciu mojego zgłoszenia, wiadomość ta zawierała specjalny kod uprawniający mnie do skorzystania z jednorazowej ulgi na fotoksiążkę w kwocie 200 zł.




By stworzyć fotoksiążkę, należy pobrać ze strony http://www.saal-digital.pl/ specjalną aplikację. Po pierwszym uruchomieniu jej miałam mieszane uczucia, wydawała mi się skomplikowana i mało intuicyjna, co zniechęciło mnie do niej na jakiś czas, gdyż jestem zabieganą osobą. Szkoda było mi jednak zmarnować taką okazję na piękny album, dlatego gdy tylko znalazłam dłuższą wolną chwilę i usiadłam do niej spokojnie, wszystko okazało się łatwe i przyjemne. W kilka chwil stworzyłam to, co chciałam.



Za pomocą aplikacji wybieramy rodzaj papieru, ilość stron, rodzaj okładki, wszystkie możliwe wykończenia. Wgrywamy swoje zdjęcia, a następnie możemy wybrać gotowy szablon, dowolnie go modyfikować lub stworzyć zupełnie własny. Fotoksiążka jest produkowana na terenie Niemiec, sądziłam więc że czas realizacji zamówienia będzie długi, ale po niecałym tygodniu trzymałam już swoje dzieło w rękach. Bardzo pozytywnie mnie to zaskoczyło. Fotoksiążka wykonana jest dokładnie według naszych wskazań.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Testowanie Canpol Babies

Hej, dziś z bardzo dużym opóźnieniem (nawet nie wiecie, co się u mnie działo) dodaję zaległy wpis o testowaniu dla mojej ulubionej (no moż...