środa, 28 lutego 2018

Blogosfera- testujemy sterylizator i buteleczki

Kolejny miesiąc nowego roku okazał się dla Nas łaskawy, Canpol Babies w ramach akcji Blogosfera wysłała Nam do testowania sterylizator elektryczny i dwie super buteleczki. Paczka dotarła do Nas w walentynki, co uznałam za dobry znak.


Przy otwieraniu paczki z wielką ekscytacją, jak za każdym razem, towarzyszyła mi Maja. Bardzo cieszą ją takie niespodzianki, które pojawiają się w naszym domu.



Gdy tylko otworzyłyśmy pudełka zabrałyśmy się za testowanie. Wyparzarka okazała się bardzo pojemna. Ma specjalną przegródkę na smoczki i na zakrętki, Łatwo poukładać w niej butelki, których mieści się całkiem sporo. Nie potrzebuje dużo wody, a w razie czego posiada pojemnik wyrównawczy. Cały cykl trwa około 10 minut, a zakończenie sygnalizuje dźwięk. Po wszystkim sama się wyłącza. Zestaw zawiera także chwytak do butelek, więc można zapobiec poparzeniom. Podoba mi się znacznie bardziej niż ta z Tommee Tippee, której używałam do tej pory. 



Buteleczki od Canpola juz dawno podbiły nasze serca, są niezwykle estetycznie wykonane, mają zazskakujące, ciekawe wzory, o czym pisałam już w niejednym poście. 



Z całego serca polecamy te sprzęty, zapraszamy do czytania bloga i polubienia Naszego funpage'a. Pozdrawiamy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Testowanie Canpol Babies

Hej, dziś z bardzo dużym opóźnieniem (nawet nie wiecie, co się u mnie działo) dodaję zaległy wpis o testowaniu dla mojej ulubionej (no moż...