niedziela, 7 maja 2017

59 dni do porodu

Do porodu pozostało 59 dni, trzeba gonić już ten czas, bo w sumie, nic nie mam przygotowane.... tzn. kupiłam jakieś rzeczy, ale niczego jeszcze nie ogarnęłam, nie mam miejsca na dziecko w moim pokoju, nie wiem czy wyrobię się z remontem (a sporo tego, nawet jeśliby stawać na głowie każdego dnia), więc dzisiaj zarządzam porządki. Muszę wszystko niepotrzebne wynieść, spakować już tą walizkę do szpitala w razie czego, znaleźć miejsce na dziecięce szpargały. To jeżeli chodziło przestrzeń.

Muszę też opanować sytuację prawną, co po porodzie. Nie minie 300 dni od rozwodu, więc muszę od razu lecieć składać papiery do sądu o zaprzeczenie ojcostwa. Nie wiem jak działają MOPS-y, zasiłki i 500+, nie wiem jakie wnioski przygotować. Nie wiem jak zasiłek z ZUS-u, muszę wysłać jakieś oświadczenie do ZUS-u do Wrocławia. Nie znam się na tym wszystkim wcale. Potrzebuję jakiejś porady prawnej, bo to pokręcone bardziej niż jestem w stanie sama wyprostować.

Muszę nadgonić REMONT/BUDOWĘ, nie mogę zostawiać faceta z tym samego, bo jak wiadomo mężczyzna- istota kompletnie nieporadna, bez swojej kobiety, może nie podołać.

Muszę też odpocząć.


Takie mam właśnie plany, czas się wziąć za realizację.

1 komentarz:

  1. Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale czuję, że zostanę na dłużej, zaciekawiła mnie Twoja osoba i to w jaki sposób piszesz :) ludzki, kawał historii Twojej tutaj.
    Co do rozwodu to nie jestem na bieżąco, ale wiesz co podziwiam Cię kochana.

    OdpowiedzUsuń

Testowanie Canpol Babies

Hej, dziś z bardzo dużym opóźnieniem (nawet nie wiecie, co się u mnie działo) dodaję zaległy wpis o testowaniu dla mojej ulubionej (no moż...